Reklamacje i Wymiany
1. Zwrot i wymiana
-
Klient w terminie 100 dni od dnia otrzymania produktów ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru i jest uprawniony do wymiany artykułu bądź zwrotu pieniędzy.
-
Zwracany produkt nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Ponadto musi być wysłany w oryginalnym opakowaniu.
-
Procedura zwrotu wygląda następująco:
-
Reklamacja nie zostanie przyjęta a produkt odesłany jeżeli:
-
a) Otrzymamy przesyłkę pocztową a nie otrzymaliśmy wcześniej elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
-
b) W paczce nie będzie wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji
-
c) Nie będzie wpisany numer konta w przypadku zwrotu gotówki
-
d) Nie zostanie dotrzymany termin 14 dni na zwrot
-
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną(8-15):
55 615 10 32, oraz e-mailową:
kontakt@belook.pl
dla wszystkich klientów naszego sklepu.
-
Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowego klienta podane w formularzu zwrotu. Koszt wysyłki ponosi nadawca. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
2. Reklamacja
-
Jeśli otrzymany produkt nie funkcjonuje prawidłowo klient może skorzystać z możliwość gwarancji. Na nasze produkty oferujemy 24-miesięczną gwarancję.
-
Gwarancja nie jest ważna w przypadku:
-
uszkodzeń fizycznych
-
zużycia spowodowanego użytkowaniem
-
wad powstałych w wyniku nieprawidłowego, niewłaściwego i niedbałego użytkowania produktu
-
Procedura reklamacji wygląda następująco:
-
-
a) Otrzymamy przesyłkę pocztową a nie otrzymaliśmy wcześniej elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
-
b) W paczce nie będzie wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji
-
c) Nie będzie wpisany numer konta w przypadku zwrotu gotówki
-
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną(8-15):
55 615 10 32, oraz e-mailową:
kontakt@belook.pl
dla wszystkich klientów naszego sklepu.
-
Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowego klienta podane w formularzu zwrotu. Koszt wysyłki ponosi nadawca. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.