Klient w terminie 100 dni od dnia otrzymania produktów ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. Zwracany produkt nie może być uszkodzony, ani nosić śladów użytkowania. Musi być wysłany w oryginalnym opakowaniu.
Ponadto wszystkie produkty objęte są dwuletnią gwarancją.
Procedura reklamacji wygląda następująco:
Krok 1 Wypełnienie elektronicznego zgłoszenia(kliknij, by przejść). Ułatwia ono identyfikacje klienta i przyspiesza zwrot pieniędzy.
Krok 2. Odesłanie produktu, paragonu oraz wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji(kliknij, by przejść) na adres: DROPLEAD SP. Z O. O. ul. Grunwaldzka 2B-11, 82-300 Elbląg.
Reklamacja nie zostanie przyjęta, a produkt odesłany do Państwa jeżeli:
a) Identyfikacja klienta nie będzie możliwa.
b) Nie zostanie podany numer konta bankowego w przypadku zwrotu gotówki.
c) Nie zostanie dotrzymany termin 14 dni na zwrot bądź 2 lat w przypadku gwarancji.
d) Ponadto gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku nieprawidłowego, niewłaściwego i niedbałego użytkowania produktu.
W razie pytań prosimy o wiadomość na: kontakt@belook.pl
Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowe klienta podane w formularzu zwrotu. Koszt wysyłki ponosi nadawca. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W przypadku uznania reklamacji (nie dotyczy odstąpienia od umowy) zwracamy maksymalnie 14 zł za przesyłkę od klienta do sklepu.